Циклограма управлінської діяльності директора школи

I. Кожен день:

• Перевірка готовності школи до занять (огляд приміщень, перевірка явки вчителів, технічного персоналу та інших працівників).

• Організація зустрічі учнів черговими вчителями й членами учнівського самоврядування.

• Перевірка стану виконання вказівок вищих органів управління школою, власних рішень.

• Погодження меню їдальні на наступний день.

• Відвідування уроків відповідно до плану внутрішньошкільного контролю.

• Перегляд і відправлення необхідної кореспонденції.

• Виконання справ, намічених на робочий день у тижневому плані.

• Корегування тижневого плану на наступний робочий день.

• Обмін інформацією зі своїми заступниками.

II. Кожен тиждень:

• Понеділок: проведення шкільної лінійки, питання всеобучу (вибірково); індивідуальні бесіди з класними керівниками щодо виконання планів роботи з урахуванням виховних завдань, визначених Законом України «Про загальну середню освіту»; проведення наради при директорові щодо виконання тижневих планів.

• Вівторок: відвідування годин БЖД по класах (вибірково) .

• Середа: відвідування виховних годин по класах, методична робота в робочому кабінеті школи або в бібліотеці.

• Четвер: індивідуальна бесіда (вибірково) з класними колективами, окремими учнями з питань ставлення до навчання й виконання правил для учнів; перевірка організації відпочинку учнів під час перерв; проведення прийому громадян.

• П’ятниця: аналіз виконання робочого плану за минулий тиждень, складання плану на наступний тиждень з урахуванням невиконаних справ; проведення наради при директорові з виконання тижневих планів (із заступниками); огляд території школи.

III. Тижневий цикл діяльності (по окремих тижнях місяця):

• Понеділки (перший і третій): контроль за індивідуальною роботою вчителів з учнями, які вимагають особливої уваги; навчання учнівського активу.

• Понеділок (другий): бесіда зі шкільним лікарем, медсестрою про стан здоров’я учнів; перевірка дотримання працівниками школи техніки безпеки.

• Понеділки (другий і четвертий): перевірка роботи шкільної їдальні.

• Вівторок (перший): відвідування класних зборів (вибірково).

• Вівторок (третій): засідання шкільного парламенту.

• Середи (перша й третя): робота гуртків художньої самодіяльності (відвідування вибіркове); заняття спортивних секцій (відвідування вибіркове).

• Середи (друга й четверта): робота предметних і технічних гуртків (відвідування вибіркове); перевірка організації позаурочної роботи з шести-річками, роботи ГПД.

• Четвер (другий): день профспілкової роботи (засідання профкому, профспілкові збори, робота секторів профкому).

• П’ятниця: перша — робота зі спонсорами; друга — засідання батьківського комітету школи; третя — засідання класних батьківських комітетів; четверта — робота з технічним персоналом школи.

IV.Місячний цикл діяльності:

• Перша декада: перевірка класних журналів, зв’язку класних керівників із батьками через учнівські щоденники; перегляд стінної преси в школі; предметний тиждень у школі.

• Друга декада: декада мистецтв у школі; перегляд стану навчальних кабінетів (оформлення, справності ТЗН та іншого навчального обладнання).

• Третя декада: огляд санітарного стану школи, її озеленення; перевірка організації харчування в школі; огляд шкільної території.

V. Піврічний цикл діяльності:

• Підбиття підсумків навчально-виховної роботи за семестр (виконання планів, навчальних програм, якість засвоєння учнями знань, питання виховання школярів).

• Корегування планів проведення вчителями контрольних робіт на наступний семестр.

• Внесення змін у план контролю за роботою вчителів.

• Співбесіди з керівниками методичних об’єднань і завідувачами навчальних кабінетів про поліпшення навчально-методичної роботи з предмета.

• Співбесіда з класними керівниками про підсумки виховної роботи за семестр.

• Перевірка стану підручників і навчального приладдя учнів.

• Контроль за читанням учнями художньої та науково-популярної літератури.

• Відвідування класних батьківських зборів (вибірково).

• Коригування плану роботи на наступний семестр.

• Перевірка стану всеобучу в мікрорайоні школи.

• Анкетне опитування учнів із питань виховання.

• Відвідування разом із класними керівниками сімей важковиховуваних дітей.

• Бесіда з керівниками методичних об’єднань щодо обміну досвідом і вдосконалення навчально-виховного процесу.

• Аналіз роботи шкільної бібліотеки та обговорення цих питань на нараді при директорові.

• Аналіз роботи педагогічного лекторію для батьків.

Кiлькiсть переглядiв: 1181

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.