Циклограма управлінської діяльності директора школи
I. Кожен день:
• Перевірка готовності школи до занять (огляд приміщень, перевірка явки вчителів, технічного персоналу та інших працівників).
• Організація зустрічі учнів черговими вчителями й членами учнівського самоврядування.
• Перевірка стану виконання вказівок вищих органів управління школою, власних рішень.
• Погодження меню їдальні на наступний день.
• Відвідування уроків відповідно до плану внутрішньошкільного контролю.
• Перегляд і відправлення необхідної кореспонденції.
• Виконання справ, намічених на робочий день у тижневому плані.
• Корегування тижневого плану на наступний робочий день.
• Обмін інформацією зі своїми заступниками.
II. Кожен тиждень:
• Понеділок: проведення шкільної лінійки, питання всеобучу (вибірково); індивідуальні бесіди з класними керівниками щодо виконання планів роботи з урахуванням виховних завдань, визначених Законом України «Про загальну середню освіту»; проведення наради при директорові щодо виконання тижневих планів.
• Вівторок: відвідування годин БЖД по класах (вибірково) .
• Середа: відвідування виховних годин по класах, методична робота в робочому кабінеті школи або в бібліотеці.
• Четвер: індивідуальна бесіда (вибірково) з класними колективами, окремими учнями з питань ставлення до навчання й виконання правил для учнів; перевірка організації відпочинку учнів під час перерв; проведення прийому громадян.
• П’ятниця: аналіз виконання робочого плану за минулий тиждень, складання плану на наступний тиждень з урахуванням невиконаних справ; проведення наради при директорові з виконання тижневих планів (із заступниками); огляд території школи.
III. Тижневий цикл діяльності (по окремих тижнях місяця):
• Понеділки (перший і третій): контроль за індивідуальною роботою вчителів з учнями, які вимагають особливої уваги; навчання учнівського активу.
• Понеділок (другий): бесіда зі шкільним лікарем, медсестрою про стан здоров’я учнів; перевірка дотримання працівниками школи техніки безпеки.
• Понеділки (другий і четвертий): перевірка роботи шкільної їдальні.
• Вівторок (перший): відвідування класних зборів (вибірково).
• Вівторок (третій): засідання шкільного парламенту.
• Середи (перша й третя): робота гуртків художньої самодіяльності (відвідування вибіркове); заняття спортивних секцій (відвідування вибіркове).
• Середи (друга й четверта): робота предметних і технічних гуртків (відвідування вибіркове); перевірка організації позаурочної роботи з шести-річками, роботи ГПД.
• Четвер (другий): день профспілкової роботи (засідання профкому, профспілкові збори, робота секторів профкому).
• П’ятниця: перша — робота зі спонсорами; друга — засідання батьківського комітету школи; третя — засідання класних батьківських комітетів; четверта — робота з технічним персоналом школи.
IV.Місячний цикл діяльності:
• Перша декада: перевірка класних журналів, зв’язку класних керівників із батьками через учнівські щоденники; перегляд стінної преси в школі; предметний тиждень у школі.
• Друга декада: декада мистецтв у школі; перегляд стану навчальних кабінетів (оформлення, справності ТЗН та іншого навчального обладнання).
• Третя декада: огляд санітарного стану школи, її озеленення; перевірка організації харчування в школі; огляд шкільної території.
V. Піврічний цикл діяльності:
• Підбиття підсумків навчально-виховної роботи за семестр (виконання планів, навчальних програм, якість засвоєння учнями знань, питання виховання школярів).
• Корегування планів проведення вчителями контрольних робіт на наступний семестр.
• Внесення змін у план контролю за роботою вчителів.
• Співбесіди з керівниками методичних об’єднань і завідувачами навчальних кабінетів про поліпшення навчально-методичної роботи з предмета.
• Співбесіда з класними керівниками про підсумки виховної роботи за семестр.
• Перевірка стану підручників і навчального приладдя учнів.
• Контроль за читанням учнями художньої та науково-популярної літератури.
• Відвідування класних батьківських зборів (вибірково).
• Коригування плану роботи на наступний семестр.
• Перевірка стану всеобучу в мікрорайоні школи.
• Анкетне опитування учнів із питань виховання.
• Відвідування разом із класними керівниками сімей важковиховуваних дітей.
• Бесіда з керівниками методичних об’єднань щодо обміну досвідом і вдосконалення навчально-виховного процесу.
• Аналіз роботи шкільної бібліотеки та обговорення цих питань на нараді при директорові.
• Аналіз роботи педагогічного лекторію для батьків.
Коментарi